24Июнь2018

Соляник

Вы здесь: Home Все рубрики Производство Підприємство входить в період міжсезоння

Підприємство входить в період міжсезоння

27 лютого в ДП «Артемсіль» відбулася інформаційна нарада під головуванням в. о. директора підприємства Юрія Товстокоренка за участю перших керівників, фахівців і представників профспілкової організації. На нараді було розглянуто ряд питань стосовно аналізу виробничої діяльності з початку року, перспектив подальшої роботи.

 

На початку наради Юрій Товстокоренко оголосив, що з числа керівників та фахівців ДП «Артемсіль» створено робочу групу, якій доручено проаналізувати питання неповної зайнятості працівників підприємства.

Так, після введення заборони поставок солі на територію Російської Федерації, попит на сіль, фасовану в 1-кілограмову картонну пачку, і сіль, затарену в МКР, різко знизився. Відповідно виникла проблема зайнятості працівників, задіяних у виробництві цієї продукції. У результаті простоїв і скорочення кількості відпрацьованих змін, рівень оплати праці цих співробітників значно знизився.

Юрій Васильович поставив завдання перед робочою групою розглянути варіанти вирішення цієї проблеми і надати пропозиції щодо виходу з ситуації, що склалася. Він підкреслив, що, в першу чергу, фахівці повинні вирішити питання відносно забезпечення зайнятості працівників, рівномірного завантаження виробництва, переводу персоналу на вільні вакансії, або перерозподілу по іншим підрозділам. При тому, що оптимізація чисельності працівників буде обговорюватися в останню чергу.

Говорячи про попередні підсумки роботи ДП «Артемсіль», перший керівник зазначив, що в лютому було виконано план виробництва. Але, незважаючи на це, вже спос­терігається зниження споживчого попиту.

За словами заступника директора з питань маркетингу та збуту Віктора Юріна, ДП «Артемсіль» входить в період міжсезоння, тому можливі коливання попиту. Традиційно очікується зниження кількості заявок на сіль, що відвантажується насипом, яка використовується для посипання доріг в зимовий період. Згідно з прогнозами комерційної служби, в березні 2018 року підприємство може реалізувати близько 120 тисяч тонн солі, що незначною мірою перевищує аналогічний рівень минулого року. Така кількість заявок повинна забезпечити роботу рудників в однозмінному режимі.

Що стосується запуску нового обладнання, який від­бувся в січні цього року, то, за інформацією головного технолога підприємства Любові Лобань, на новій лінії рудника №4 налагоджено випуск йодованої збагаченої солі.

На нараді також обговорювалася проблема пошуку ринків збуту нового виду продукції. Для детального вивчення цього питання було доручено комерційним службам розробити стратегію виходу цієї харчової солі на внутрішній ринок і на експорт.

У ході наради керівники обговорили всі заплановані питання. За оцінкою фахівців, фінансово-економічний стан підприємства залишається стійким.

Юлія ЄРЬОМЕНКО, начальник відділу комунікацій зі ЗМІ.


Сайт газеты "Соляник"  ГП "Артемсоль".

Администратор и контент-менеджер сайта Виктория Губанова